توکلت علی اللہ


جو کچھ ہوتا ہے اللہ کے کرنے سے ہوتا ہے میرے کرنے سے نہیں ہوتا۔ تو مبارک ہےوہ جو جو خدا کے کرنے پر راضی ہو۔
جو کچھ ہوتا ہے اللہ کے چاہنے سے ہوتا ہے میرے چاہنے سے نہیں ہوتا۔ تو مبارک ہے وہ جو وہی چاہے جو خدا چاہے۔
جو کچھ ہوتا ہے اللہ کے حکم سے ہوتا ہے میرے حکم سے نہیں ہوتا۔ تو بابرکت ہے وہ شخص جو اللہ کے حکم کو مان کر جھک جائے۔
جو کچھ ہوتا ہے اللہ کے فیصلے سے ہوتا ہے میرے فیصلے سے نہیں ہوتا۔ تو عظیم ہےوہ جو خدا کے فیصلہ پر خوش و خرم ہوجائے۔
جو کچھ ہوتا ہے اللہ کی اجازت سے ہوتا ہے میری اجازت سے نہیں ہوتا۔ تو سعادت مند ہے وہ جو خدا کے اذن پر ممنون ہوجائے۔
جو کچھ ہوتا ہے اللہ کے ارادے سے ہوتا ہے میرے ارادے سے نہیں ہوتا۔ پس بڑا نصیبوں والا ہے وہ جو اپنا ارادہ خدا کے ارادے میں فنا کردے۔

یہ تحریر اپنے ہاتھ سے لکھئے خواہ ای میل پر یا سادہ کاغذ پر۔ اللہ آپ کو اپنا یقین ، توکل اور تفویض عطا فرمائیں گے انشاءاللہ

پروفیسر محمد عقیل

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں